Κρασί και θερμίδες

Tα περισσότερα κρασιά μπαίνουν κάτω από το σημάδι των 100 θερμίδων ανά ποτήρι. Αυτό προϋποθέτει ότι χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα ποτήρια κρασιού. Υπάρχουν λιγότερες θερμίδες στο κρασί από τα περισσότερα άλλα οινοπνευματώδη ποτά.

Άσπρα Zinfandel και Sauvignon blanc υπολογίζονται σε 80 θερμίδες ανά ποτήρι. Το Marsala έχει 80 θερμίδες ανά ποτήρι ενώ το Chablis 85 θερμίδες. Κόκκινο Zinfandel καθώς επίσης και η πλειοψηφία άλλων δημοφιλών κρασιών 90 θερμίδες ανά ποτήρι. Riesling, Chardonnay, και Cabernet sauvignon 90 θερμίδες. Κόκκινες Βουργουνδίες, Bordeaux, Merlot, Beaujolais Ροδανός στις 95.

Τα κρασιά όπως ροζέ CHAMPAGNE και Chianti περιέχουν 100 θερμίδες, ενώ το Sangria και το Sauternes αναρριχούνται σε εκείνη την σκάλα θερμίδας κοντά στις πρόσθετες δέκα θερμίδες. Brut CHAMPAGNE σε 105 θερμίδες.

Μερικές θερμίδες είναι ευκολότερο να καούν ενώ άλλες είναι ευκολότερο να αποθηκευθούν. Το κρασί προέρχεται από τα φρούτα που είναι μια μορφή ζάχαρης. Η ζάχαρη που προέρχεται από τα φρούτα είναι μια φυσική και υγιής ενέργεια, αν και μόλις ζυμωθούν τα φρούτα, η περιεκτικότητα σε ζάχαρη αυξάνει και γίνεται φρουκτόζη.

Άλλα κρασιά έχουν περισσότερες θερμίδες. Muscatel στις 160 όπως η Μαδέρα. Το Tokaji 165 ενώ το άσπρο Port χτυπά 170. To κόκκινο port ολοκληρώνει τον κατάλογο σε 185.

Τώρα, λαμβάνοντας υπόψη ότι ένα τζιν με τόνικ έρχονται σε περίπου 280 θερμίδες, το κρασί είναι βεβαίως μια λίγων θερμίδων επιλογή.

Οι θερμίδες στο κρασί μπορούν εύκολα να ρυθμιστούν απλά με την παρακολούθηση της βασικής κατανάλωσης για κάθε κατάσταση και τη ρύθμιση από περίπου 100 θερμίδες για κάθε ποτήρι του κρασιού.

 

Πηγή: www.krasiagr.com

TORUS web site